قائم مقام ستاد خدمات نوروزی فارس با بیان اینکه استان فارس از نظر شیوع ویروس کرونا وضعیت بهتری نسبت به سایر استان ها دارد، گفت: مردم جهت حفظ سلامتی خود، در ایام عید از سفر پرهیز کنند.
کد خبر: ۸۲۸۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 07 March 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: ظفر افشون در جمع خبرنگاران بر عدم انجام سفرهای نوروزی در شرایط فعلی تاکید کرد و گفت: توصیه ما به پیروی از مقامات بهداشت و سلامت کشور این است که مردم جهت حفظ سلامتی خود، در ایام عید از سفر پرهیز کنند.

قائم مقام ستاد خدمات نوروزی استان فارس اظهار داشت: استان فارس از نظر شیوع ویروس کرونا وضعیت بهتری نسبت به سایر استان ها دارد و در تلاشیم این وضعیت را حفظ کنیم لذا توصیه اکید می شود مردم از سفر به نقاط دیگر در ایام عید پرهیز کنند.

او افزود: بهتر است که مردم سفرهای خود را به تابستان موکول کنند تا از عوارض این ویروس و بیماری ناشی از آن در امان بمانند.

معاون استاندار فارس با تکذیب شایعه اعلام آمادگی فارس برای پذیرایی از میهمانان نوروزی نیز گفت: امسال در استان فارس امکاناتی که در سنوات گذشته برای مسافران در نظر گرفته می شد را طبیعتا نخواهیم داشت.

افشون بیان کرد: با توجه به تاکید مقامات بهداشت و سلامت کشور، مردم نیز اصل پیشگیری را با ماندن در خانه های خود دنبال کنند.

او در عین حال از فعال سازی واحدهای صنعتی تولید ماسک و مواد ضد عفونی در استان برای تامین نیاز مردم نیز خبر داد و گفت: بخش نقدینگی واحدهای تولیدی ماسک و مواد ضد عفونی را تامین کردیم تا با حداکثر تولید کار کنند.

معاون استاندار فارس تصریح کرد: در این راستا کارخانه الکل سازی فسا و سپیدان که قبلا تعطیل بود، فعالیت خود را از سر گرفتند.

لازم به ذکر است در چند روز اخیر بحث سفرهای نوروزی به ویژه سفر به استان فارس و آمادگی این استان برای پذیرایی از میهمانان، در برخی رسانه ها مطرح شده بود که بنا به گفته افشون، این مساله منتفی است و تاکید مسوولان استان همچنان بر عدم انجام سفر و ماندن در خانه ها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار